woensdag 13 mei 2020

Pre - teaching "Mijn mama en ik"

Tijdens ons vorige thema maakten we kennis met 
de AA-klank.
Ook tijdens het thema "Mijn mama en ik" 
leren we een nieuwe letter/klank kennen. 
Wat zeg ik??? 
We leerden 2 letters/klanken kennen!
En met DIE 2 letters kunnen we 
een heel belangrijk woordje vormen ...

"MAMA"



Opdracht wiskundige initiatie
"evenveel"
We verdelen de hartjes zodat mama en papa er elk evenveel krijgen. 





Andere opdrachtjes uit het contractwerk ...
-verschillen zoeken
- zoek hetzelfde woord
- hoeveel is het samen? 
- groepjes maken van 4
- welk woord begint met 'M'?






Tekenen en knutselen voor de allerliefste mama!


Ook kleine broer (K1) knutselde mee! 


En dan was er nog "veters strikken".
Er werd flink geoefend!
De filmpjes zijn te bekijken op 

https://www.facebook.com/juf.ann




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Afscheid juf Annemie

Dinsdag 30 april namen we afscheid van juf Annemie .  Ze gaat op 1 mei op pensioen,  maar we laten haar niet gaan zonder een leuk aandenken....