zondag 10 juni 2018

Cadeautje voor de allerliefste PAPA!!


PRETTIGE VADERDAG!!!!

Geen geheimpjes meer!
De cadeautjes mogen tevoorschijn komen. 
We hadden allemaal een goede verstopplaats bedacht. 
Een plaatsje waar papa zijn cadeautje nooit zou vinden ;-)


2 weken geleden speelden we in de klas een spel 
met de letters van 'PAPA'.
De bedoeling was om zoveel mogelijk het woord 
'PAPA' te vormen.
Leuk!



Waarom maken we zelf zo geen spel? 
Als cadeautje voor papa misschien? 
Jaaaa!!!!

Stap 1
Letters + achtergrond versieren.





Stap 2: 
repen knippen en op het spelbord kleven.






Stap 3
We knippen alle letters van elkaar.




Ziezo!
Dat ziet er mooi uit.


Nu even uittesten ...



Ons versje versieren we met hartjes, 
gestempeld met onze duimen.


***

Heb ik het al verteld?
Papa, jij bent een echte held!

   Je kan vliegen, je kan springen
   En wel 1000 andere dingen.

Spierbal hier, spierbal daar,
Altijd sta jij voor mij klaar!

   En voel ik mij alleen,
   dan ben jij mijn beste vriend.

Daarom lieve papa,
heb je dit cadeautje echt verdiend!

***

Nu enkel nog de verpakking.
Een grote zwarte omslag versieren we met wit waskrijt.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Afscheid juf Annemie

Dinsdag 30 april namen we afscheid van juf Annemie .  Ze gaat op 1 mei op pensioen,  maar we laten haar niet gaan zonder een leuk aandenken....