maandag 11 mei 2015

MAMA in de kijker!

Een beetje later dan gewoonlijk want we wilden natuurlijk niks prijsgeven van onze verrassing.

Ondertussen hebben alle lieve mama's hun cadeautje ontvangen en kunnen we onze leuke 
activiteiten met jullie delen.

Tekening "Mijn mama"














Ons cadeautje
"Spiegel voor mama" 










... met bijhorend versje op een leuke wenskaart

Spiegeltje, spiegeltje in mijn hand. 
Wie is de liefste mama
van het land?
De mijne, de mijne
en weet je waarom?
Ik zal het vertellen 
en dit in 3 tellen:
1. Je zorgt supergoed voor mij.
2. Je maakt me alle dagen blij!
3. De allerallerliefste, dat ben JIJ!!!!










Enkele andere activiteiten:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Project "Jonge dieren"

Lammetjes in de wei. Stempelen, tekenen, knippen en plakken.  We deden het allemaal.  Schrijfmotoriek Krullenbol "De kikker" Klein...